Llámanos:

572+274 8535

ENGLISH AREA´S APPROACH

The approach for the area is to graduate students who use English language in a natural way (in the four skills: listening, speaking writing, reading) that let them have more opportunities at university, at work or at a social level. Students with a wide vision of world who see English as a tool or aggregated value they can use to be an upper step in front others in order to have an extra chance to compete in this global world.

El enfoque del área es graduar estudiantes que usen el idioma Inglés de una manera natural (en las cuatro habilidades: escucha, habla, escritura y lectura) que les permita tener más oportunidades en la universidad, el trabajo o a  nivel social. Estudiantes con una amplia visión del mundo que  el inglés como una herramienta o valor agregado que pueden usar para estar un paso adelante frente a otros a fin de tener una oportunidad extra para competir en este mundo globalizado.

Llámanos: +57(2) 274 8535   /   secre.academica@liceomontessoripalmira.edu.co  / Calle 54 Diag. 28B - 28 Urb. Las Mercedes

Política de Tratamiento de Datos Personales